miercuri, 8 iunie 2016

Mergi fiica mea

1. Mergi fiica mea de-acum cu DOMNUL
  spre fericirea ce-ți dorim
  dar nu-mi uita învățătura
  din clipa când ne despărțim;

2. Cuvantul DOMNULUI urmează-l
  la timp și ne-la-timp, voios,
  privirea inimii smerite
  nu-ți depărta de la HRISTOS.

3. Păstrează-ți sănătoasă mintea
  si-adâncul inimii curat,
  ființa nu ți-o stăpânească
  decât ce-i sfânt și-adevărat.

4. Din bunurile lumii-adună
  doar cât să nu le știi de greu
  ca pașii tăi ușor să umble
  pe urmele lui DUMNEZEU.

5. Să nu-ncuviințezi păcatul,
  virtutea-n veci să n-o trădezi,
  să nu-njosești nici o credință
  și vina doar pe-a ta s-o vezi.

6. Din nici un rău nu-ți face prieten
  curatul ADEVĂR, fă-ți soț
  să poți să te desparți de toate
  doar de HRISTOS să nu te poți.

7. ...De n-ai să-mi uiți învățătura
   din clipa când ne despărțim,
   mergi fiica mea oricând cu DOMNUL
   la capăt o să ne-ntâlnim ...

Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei