miercuri, 8 iunie 2016

La ce fel de adunare mergi?


Dacă Isus ar fi în vreo adunare, Isus cel real, din Biblie, atunci cu ce fel  de oameni ar sta El de vorbă! 
 În  ce fel de oameni  ar fi El interesat să investească timp! 
Mai este adunarea voastră ceea ce ar trebui să fie ea? 
 Sau este un loc la care nu-s bineveniţi decât sfinţii, decât cei cu costum şi cravată, doamnele cu rochii elegante şi cu pălărie, cei ce vin cu Biblia sub braţ, cei cărora le plac doar cântecele din „harfele negre”, cei care se potrivesc unui tipar prestabilit, care ştiu liturghia pe de rost, care ştiu ce înseamnă „ispăşire”, şi „justificare”, care posedă limbajul creştin şi salută politicos cu „pacea Domnului” şi-ţi zic „frate” şi „soră”, cei ce nu ştiu să zâmbească dar ştiu să critice.
 La ce fel de adunare mergi?
Şi dacă vine cineva care-i altfel, care mestecă gumă şi are plete şi vine în blugi, şi poate e tatuat, dacă e o femeie care a fost căsătorită de vreo 2-3 ori şi divorţată tot de atâtea ori, iar acum are un prieten cu care trăieşte, dacă vine unul cu cercel în ureche, este el/ea binevenit la adunarea la care mergi?
 În câţi timpi şi-n câte mişcări trebuie ei să devină ca voi, ceilalţi, pentru a se potrivi acolo şi a fi bine venit?
O doamnă  veni într-o zi la un birou de consiliere. 
Primită de unul dintre specialiştii de acolo, ea începu să-şi spună problemele:
- Am o problemă, un viciu: 
-consum droguri;
-cocaină. 
 Consilierul dădu din cap, el mai auzise asta de mii de ori.
- Recent, ca să fac rost de bani să-mi alimentez viciul, am început să mă prostituez. 
 Consilierul dădu din cap; şi asta o mai auzise de mii de ori.
- Dar ca să fiu sinceră până la capăt; 
-Am o fetiţă de 2 ani, şi am descoperit că dacă-mi dau fetiţa la prostituţie, fac mai mulţi bani într-o oră cât pot eu face într-o săptămână. 
 La asta, consilierul rămase înmărmurit, fără cuvinte; aşa ceva nu mai auzise niciodată!
 Aşa că, după un timp de tăcere, el sugeră:
- Nu ai încercat să te duci la vreo biserică, poate găseşti ajutor acolo pentru problema ta?
Şocată, femeia zise:
- Biserică? 
- De ce m-aş duce acolo!? 
- Nu mă simt deja destul de deprimată şi murdară?
- De ce să mă duc acolo ca să mă simt şi mai rău decât mă simt acuma?
 De fapt El a fost omorât printre altele şi pentru că a petrecut vremea printre astfel de oameni cu care fariseii timpului nu voiau să aibă de-a face. 
 Şi astfel de oameni voiau să petreacă timpul cu Isus, pentru că Isus nu-i făcea să se simtă mai rău ci să se simtă iubiţi şi posibil de iertat şi transformat!
-Ah, ce mi-aş dori o adunare care să-i iubească pe cei neiubiţi, să lase oamenii să fie reali şi autentici cu ceilalţi şi cu Dumnezeu, care să nu condamne ci să arate iubirea lui Dumnezeu!
 Sper ca adunarea noastră să devină un astfel de comunitate; 
-care caută şi salvează pe cel pierdut. 
 O adunare diferită de celelalte, unde cel pierdut să găsească „casa Tatălui”.
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei