joi, 9 iunie 2016

Fericita mea nădejde




1.Fericita mea nădejde, dulce Domnul meu iubit,
Ce nălţimi, ce slăvi, ce haruri vieţii mele-ai dezvelit!
Ce oceane de lumină, ce-adâncimi de har măreţ,
Ce trăiri necunoscute, ce nespuse frumuseţi
R: Ce de ceruri necuprinse, ce întinse mări de sori
Ce de feţe-a fericirii, ce de noi şi noi comori,
Ce necunoscute alte proaspete şi-adânci minuni
Strălucind în mii de raze curcubeie şi cununi...
2.Cine-s eu, Stăpâne-al slavei Cerului mai sus de Rai,
Să mă-nvredniceşti de-atâta fericire câtă-mi dai!
Căci mi-ai dat şi-mi dai cât, Doamne, nici cu gândul nu socot
Şi răpit privind spre Tine doar să plâng...atât mai pot
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei