miercuri, 25 iunie 2014

Ma rog mereu



Ma rog mereu si azi, ca-n orice zi, lui Dumnezeu,
ca fericirea-n mine-ntruna bucurie sa-nfloreasca;
alba ca si crinu-nmiresmat scaldat in razele de soare
si ca o sfintita lacrima divina-n lumina ingereasca…
Mereu lui Dumnezeu cu bucuria-n mine cea mai mare,
ma rog ca multumirea sfanta-n suflet sa-mi rodeasca!
Fac rugaciuni de multumiri si azi lui Dumnezeu,
pentru ca vita vietii mele sa fie doar un rod curat,
ca si dar primit pe cale de lumina de la Imparat,
ca sa am in vasul meu de lut intotdeauna-ncredintarea
ca optimismu-mi umple cu voie buna viata si cararea!
Ma rog ca dragostea-mi din suflet sa dea roadele ceresti,
aici, in locurile unde sunt acum, in forme pamantesti…
Ma rog lui Dumnezeu sa-mi umple viata cu Duh Sfant,
ca sa am bucuria multumirii-n pribegia-mi pe pamant
si sa port in suflet surasul din raze de soare cu lumini,
in viata mea de calator, in casa de lut, printre straini…
Ca un pui de porumbel in coaja de ou, ma rog lui Dumnezeu,
ca sa fiu gata de plecare, cand ziua harazita va sosi in zare…
Ma rog ca mirabila samanta sa aduca roade-n sufletul meu
si-n credinta sfanta sa fie ancorate, ca sa le am la decolare,
din lumea de tina-n cea de lumina-n Raiul in sarbatoare…
Pan-atunci inca, in acest trup de lut, luminat in bucurie,
Ma rog lui Dumnezeu sa-i fiu pe plac in credinciosie.

          
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei