luni, 13 iunie 2016

Îmbrăcămintea exteriorizează “tainele” sufletului...

Mulți fac “valuri” cu privire la prezentarea fizică, îmbrăcăminte, accesorii, etc., a omului credincios. De cinism, suntem sătui.
 Nu susținem această misiune.
 Dar totuși ceva trebuie să clarificăm… 
Ne aflăm într-o criză de principii.
 De criterii pentru determinarea ținutei corespunzătoare.
 Să imităm “orbește” pe cei care se poartă corect din punct de vedere religios, care au învățat să facă jocul tradițiilor? 
Să fim “ca lumea” în numele relevanței?
Are, sau nu are rost fațada ceeea ce noi străbatem lumea?
 Nu-i așa că trebuie să discutăm despre aceasta?
Cine sunt eu? 

Sunt un suflet care a experimenat salvarea prin Hristos. 
El a murit pe cruce pentru mine, a înviat și a devenit Stăpânul meu. 
Ființa mea lăuntrică a fost revoluționată în cel mai radical mod, de Duhul lui Dumnezeu.
 Sunt convins acum, că Dumnezeu mi-a iertat păcatele și că am devenit omul Lui de încredere. 
Trupul meu fizic, este de acum, manifestarea fizică a realității spirituale din sufletul meu.
Care este scopul vieții mele? 

Dacă cei mai mulți își cută “norocul” și sensul vieții, în Cristos, eu am primit binecuvântarea și mi-a fost revelat scopul vieții. 
De fapt, mă găsesc în această lume pentru a-L reprezenta pe Dumnezeu. 
Nu mai sunt, deci, ca toți și nici nu mă mai preocupă în viață ceea ce îi preocupă pe toți.
Ce fel de îmbrăcăminte mă reprezintă? 

Ținuta vestimentară este o carte de vizită.
 Ea reprezintă pe cel ordonat și pe cel dezordonat. 
Pe cel moral și pe cel imoral.
 Pe cel educat și pe cel lipsit de educație.
 Pe cel sărac și pe cel înstărit. 
Și contrastele continuă.
De asemenea, îmbrăcămintea este reprezentativă din punctul de vedere al misiunii unei personae. 
Iată de ce, avem ținută militară, uniformă pentru polițiști, haine corespunzătoare pentru personalul medical, etc. 
Statutul meu de om al lui Dumnezeu, precum și misiunea mea în această lume sunt criteriile esențiale pentru a decide ce anume trebuie să facă parte din garderoba mea.
Un fel de concluzie. 

Credinciosul care se îmbracă necorespunzător are o problemă! 
Poate chiar mai multe! 
Și situația lui este mai rea decât se vede… Îmbrăcămintea exteriorizează “tainele” sufletului meu.
 Poate o relație bună cu Dumnezeu să nu afecteze stilul meu vestimentar? 
Iar dacă mă înțolesc precum cei care aleargă spre desfrâu și pierzare, deși eu nu fac parte din această majoritate, vreți să spuneți că nu am nici o problemă?
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei