sâmbătă, 22 octombrie 2016

Langa Tine vreau Isuse,






Pentru Tine vreau, Isuse, 
Toată viaţa să trăiesc
Adevărul Tău în lume, 
Şi-al Tău Nume să-l vestesc. 

R: /: Pentru tine vreau Isuse 
Toată viaţa să mă lupt, 
Până-n clipa sfântă-n care 
Lanţul tare fi-va rupt.:/ 

Pentru Tine vreau Isuse, 
Să-nving orice suferinţi. 
Am ales a jertfei cale 
Pentru-a tale biruinţi. 

Pentru Tine-aş vrea Isuse, 
Să trăiesc , să cânt, să mor. 
Să vestesc a tale sfinte, 
Dulci cuvinte tuturor. 

Pentru tine, drag Isuse 
Tot ce am de mi-aş jertfi . 
N-am să-ţi pot cu viaţa toată, 
Niciodată răsplăti.
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei