luni, 23 iunie 2014

de dorul Tău,






În lacrimi zac cu sufletul înmuiat în ele,

Că nu știu să Te strig să mă auzi de rele,

Că nu știu mâinile să le întind s-ajung să Te ating,

Că oricât mă aprind să Te cuprind, ape negre mă sting.




Că cerul îmi picură și-mi umple ochii

Că nu mai cresc în Lumină, ci în umbra fricii,

Că scuzele-au ajuns să-mi stea pe post de gard

Că de dorul Tău, , toate mă ard.




Plâng că stau cu Viața față în față,

Dar că de lacrimi nu Te mai recunosc la Față,

Că oricât merg 'nainte mă simt tot mai departe

Și că încă nu știu să-Ți las mâna să mă poarte.




Dar am să mă opresc din plâns

Și n-am să las frica să creadă că m-a învins.

Am să las în urmă tot ce prețuiam

Și-am să m-arunc ca să Te prind și-am să Te am.
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei