luni, 7 iulie 2014

.Eram pierdut de Tatăl meu,

ERAM PIERDUT DE TATĂL MEU,

1.Eram pierdut de Tatăl meu,
Rătăcit, străin...
Destul de-acum cu tot ce-i rău,
Azi acasă vin!

Refren
Iată, vin! Iată, vin
Ca un peregrin;
Deschide-Ţi braţul iubitor!
Doamne, iată, vin!

2.Atâţia ani Te-am părăsit,
Tatăl meu divin!
Amarnic plâng ce-am risipit...
Azi la Tine vin!

Refren
Iată, vin! Iată, vin
Ca un peregrin;
Deschide-Ţi braţul iubitor!
Doamne, iată, vin!

3.De vraja lumii istovit
Şi sătul de chin,
Mi-e dor de Cel ce m-a iubit,
Eu acasă vin!

Refren
Iată, vin! Iată, vin
Ca un peregrin;
Deschide-Ţi braţul iubitor!
Doamne, iată, vin!

4.De vrei să ierţi păcatul meu,
Spală-mă deplin!
Primeşte-mă ca rob al Tău!
Doamne, iată, vin!

Refren
Iată, vin! Iată, vin
Ca un peregrin;
Deschide-Ţi braţul iubitor!
Doamne, iată, vin!
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei