vineri, 2 august 2013

.rugă de mulțumire


Lasã Adevãrul Tãu şi Cuvântul Tãu sã îmi înmoaie inima.
Lasã harul Tãu sã îmi rãscumpere greşelile şi lasã-mã sã fiu mereu şi complet restauratã înaintea Ta.
Mulţumesc pentru cã nu mã îndepãrtezi când greşesc şi pentru cã indiferent cât de îndepãrtate au fost cãile mele de Tine, m-ai apropiat şi m-ai Ţinut strâns de mânã pânã ai reusit sã pãtrunzi dincolo de zidurile pãcatelor care mã împresurau.
Mulţumesc pentru Lumina pe care ai adus-o, pentru rãbdare, pentru încredere, pentru iubirea care risipeşte frica pentru a mã desãvârşi.
Mulţumesc pentru cãlãuzire şi pentru investiţie fãrã regrete.
Mulţumesc pentru cã jertfa Fiului Tãu mã justificã înaintea Ta şi mã ţine la adãpost de mânia Ta.
Mulţumesc pentru îngãduinţa Ta, pentru gândurile Tale bune şi planurile Tale curate pentru mine.
Mulţumesc pentru înnoirea tuturor lucrurilor din viaţa mea.
Mulţumesc pentru înfiere.
Mulţumesc pentru dragostea Ta şi gelozia Ta pentru mine.
Mulţumesc pentru cã Ţi-ai sãpat numele meu în palme şi pentru cã m-ai inclus în planurile Tale pline de rãbdare.
Mulţumesc pentru dimineţi precum aceasta, în care îmi dai pacea şi binecuvântarea de a sta în prezenţa Ta.
Multumesc pentru odihna pe care am primit-o când am înţeles cât de adâncã este dragostea Ta care elibereazã de temeri şi care rãscumpãrã greşelile celor mai mãrunţi dintre oameni.
Şi mai sunt atât de multe motive sã îţi mulţumesc, câte stele sunt pe cer şi cât nisip îmbracã albiile şi malurile apelor. Cine poate sã ţinã minte fiecare detaliu ascuns pe care Tu l-ai pregãtit şi gândit înainte pentru ca sã îţi manifeşti dragostea faţã de noi?
Mã smereşte mila Ta, mã uimeşte rãbdarea Ta, mã sfinţeşte prezenţa Ta, mã cutremurã acţiunile Tale.
Te iubesc mai mult, zilnic, şi mã simt mai sudatã de Tine, legatã într-un mod vital de Tine.
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei