marți, 4 iunie 2013

Clipe ce-mi spun ca intro zi

   


Clipe ce-mi spun ca intro zi
Cerul intreg, ne va uni
Isus clipe ce-mi spun ca tu vei fi
Speranta mea lumina mea in nopti tarzii
Clipe ce-mi spun ca intro zi
Cerul intreg, ne va uni
Isus clipe ce-mi spun ca tu vei fi
Lumina mea speranta mea in nopti tarzii
         Refren   /:Cand privesc la chipul Tau
                      Alinare eu primesc zambet bun si ochi Tai
                       Doar in ei ma regasesc
                       Pe pamant oriunde as fi
                      Alinare voi gasi
                       Numai atunci, cand voi privi in ochi Tai:/
/:.În zori de zi când mă trezesc
chipul tau blând eu  îl privesc
Isus e tot  ce am pe acest pâmânt
Chipul cel port cu mine-n gând:/.



Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei