marți, 6 ianuarie 2015

Aş vrea să mă-ntîlnesc cu Domnul

Aş vrea să mă-ntîlnesc cu Domnul
La pieptul Lui să cad duios
Să-i spun că în această lume
Ca El nu-i nimeni de frumos.


Aş vrea să mă-ntîlnesc cu Domnul
Şi la picioare să îi cad
Să-i spun că în aceasta lume
Ca El nu-i nimenea să-mi fie drag.

Aş vrea să mă-ntîlnesc cu Domnul
Şi faţă-n faţă să îl văd
Să-i spun ce dor mi-era de Dînsul
Ce dor mi-era de glasu-i blînd.

Aş vrea să mă-ntîlnesc cu Domnul
Şi ştiu că mă voi întîlni
Cu El o dată-n veşnicii
Pe nori cînd El mă va răpi.

Amin
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei