miercuri, 26 decembrie 2012

Ce faci tu?

Cât timp din viața ta îi acorzi Celui ce te-a creat?
 Celui care a făcut totul pentru tine și care te iubește incredibil de mult, încât a hotărât să-și dea unicul fiu pe cruce să moară pentru tine, pentru mine … 
A murit pentru mine? 
Mă cutremur de fiecare dată când mă gândesc la jerfta făcută la Golgota pentru mine, pentru o păcătoasă ca mine! 
Dar totuși, ce fac eu?
 Ce faci tu? 
Cât timp îi acord Celui care mi-a acordat mie totul?
 Îmi dau seama că nu îi îndeajuns și totuși El mă iubește fără ca eu să fac ceva în schimb, El te iubește fără ca tu să faci ceva! 
El este cu adevărat minunat! 
Este Dumnezeu! 
Îl iubesc cu toată ființa mea și vreau, vreau să-I arăt asta prin viața aceasta minunată pe care mi-a dăruit-o! 
Vreau să fac voia Ta, Dumnezeule! 
Dar tu, tu ce faci? 
Viața este o minune de la El! 
Viața e o minune așa cum e ea, fericită, dureroasă, miloasă cu unii, dură cu alții, monotonă uneori, plină de surprize alteori. 
E viață și e din Dumnezeu! 
Este ceva special și oricum ar fi ea merită trăită și merită trăită pentru El! 
Nu renunța niciodată, înfruntă necazul și zâmbește bucuriei!
 El are un scop cu viața ta! Îndrăznește să intrii în planul Lui! 
Îndrăznește, viața e o minune!
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei