joi, 20 iulie 2017

......o fustă mini crestină,


Vreau să fie clar încă de la început,că eu sunt o fustă mini crestină, adică merg la biserică în fiecare duminică. Mai mult decât atât, eu frecventez o biserică evanghelică.
Bineînţeles că eu nu sunt singura fustă mini crestină din oras.
Sunt multe altele care vin la mine la biserică.
Desi noi reprezentăm o varietate de culori si modele, există un lucru pe care toate îl avem în comun.
Cu toate avem acelasi mod de a descoperi coapsele atractive, mai ales când se stă „picior peste picior”.
Mi s-a spus că aceasta este cea mai comfortabilă poziţie.
Dacă nu am înţeles eu gresit, mi se pare că noi le facem pe cele ce ne poartă puţin sfioase.
Cel puţin fata care mă poartă, mă trage tot timpul în jos.
Desi nu sunt o expertă în ceea ce priveste natura umană, mi se pare că acest comportament indică un fel de complex.
Am mai observat că noi, fustele mini, avem capacitatea de a atrage multe priviri masculine, chiar si în biserică.
La început m-am mândrit cu faptul că bărbaţii sunt fascinaţi de croiala si culoarea mea.
Abia în această dimineaţă l-am auzit pe predicator spunând că,de fapt, nu la asta se uitau tinerii -si chiar unii mai puţin tineri.
Desi am fost numai urechi atunci când el a început să predice despre „Atracţia unei fuste mini", chiar înainte de a termina el, am fost deja foarte rusinată.
El a pretins că fusta mini nu atrage privirile la esteticul ei.
După părerea lui, există zeci de alte fuste mai frumoase decât mine.
Afirmaţia lui generală că fustele mini nu aduc o contribuţie estetică, academică, economică, morală sau spirituală celor care le poartă, m-a lăsat cu sentimentul că, de fapt, nu am fost o asa bună crestină.
El a spus că singura mea atracţie este cea a trupului.
Apoi, pentru vreo zece minute, a vorbit despre poftele trupesti ale naturii umane.
M-a acuzat public căci contribui la poftele trupului.
Am simţit apoi, după ce a spus acest lucru cum am fost trasă tare în jos.
Ai fi putut auzi si acul căzând în biserică atunci când a citat următoarea afirmaţie :
-A-ţi etala sexualitatea în public este o trădare a feminităţii tale, si nu o sprijinire a ei.
Este ca si cum ai bate toba în metrou pentru a dovedi că esti muzician.
Nu este corect să-l expui pe bărbat la aroma fripturii si a plăcintei de mere… iar apoi să îl acuzi că este lacom dacă se „linge pe buze".
Cred că au înţeles cu toţii ce a vrut să spună.
Am rosit atunci când a început să pună întrebări despre ceea ce am făcut noi, fustele mini, în viaţa de zi cu zi în lume.
El a întrebat care credem noi că a fost mărturia noastră în prezenţa bărbaţilor care nu erau deloc interesaţi de puritatea feminină.
A spus că nu trebuie să faci prea multe lucruri pentru a direcţiona creierul înspre sex.
De aceea a spus Isus:
-„Oricine se uită la o femeie, ca s-o poftescă, a si preacurvit cu ea în inima lui” (Matei 5:28).
Predicatorul a afirmat că nu este nimic la o fustă mini care să sugereze unui bărbat de pe stradă că trupul celei care o poartă este templul Duhului Sfânt.
A mai spus că un trup locuit de Duhul ar trebui împodobit cu îmbrăcăminte modestă (1 Tim. 2:9-10).
Mai departe, el a furnizat unele statistici de pe undeva care dovedesc că există o relaţie vitală între fustele mini si cresterea numărului de violuri .
Am început să mă simt ca si cum as fi fost complice valului de infracţiuni.
Eu presupun că ceea ce doare este adevărul.
De aceea m-am grăbit atât de tare să plec de la biserică azi dimineaţă.
Si chiar am văzut si alte fuste mini furisându-se la fel ca mine.
Cred că noi, fustele mini, avem nevoie cu adevărat să fim schimbate cu ceva mai modest.
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei