luni, 20 martie 2017

Tu mi-ai fost şi îmi eşti scăparea,



1. Tu mi-ai fost şi îmi eşti scăparea,
Pururi Tu, Isus al meu!
Nimeni altul nu îmi cunoaşte
Dorul şi necazul meu.

R: Unde să mă duc?
Unde să mă duc?
Eu nu mă duc, Isuse drag,
Ci Te aştept plângând în prag…

2. Unde să alerg, Isuse,
Când sunt singur, părăsit?
Toţi cei dragi se duc, Tu singur
Eşti mereu nedespărţit!

3. O, de când Te am pe Tine,
Sufletul întreg îmi e plin.
Mâna Ta în viaţă-mi lasă
Pace, şi belşug, şi alin.

4. O, rămâi, rămâi cu mine,
Ca să fii pe veci al meu,
Iar ca rob supus şi umil,
Să rămân al Tău mereu!

5. Fă să Îţi cânt o veşnicie,
Stând la pieptul Tău dorit
După care am plâns atâta
Şi pe care l-am iubit!

6. O, rămâi în veci cu mine,
Răscumpărătorul meu,
Şi mă ţine în veci cu Tine,
Drag copil şi rob al Tău!
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei