miercuri, 11 martie 2015

Nu-ţi fă griji

Zilele acestea stăteam şi mă întrebam cum ar fi dacă ne-am pierde credinţa?
Ce s-ar alege de bieţii de noi care trăim doar prin credinţa pe care Dumnezeu o pune în inimile noastre însetate după atâta afirmare că totul va fi bine şi că nimic nu ne va atinge.
Trebuie să recunoaştem fiecare dintre noi căci noi înşine nu putem face nimic fără Dumnezeu,chiar dacă Îl renegăm uneori.
De multe ori ne-am simţit trişti şi fără speranţă,crezând că totul se va termina în următoarea secundă,şi bang!
Dintr-o dată am simţit cum o putere nepământească ne spune:
-"Nu-ţi fă griji,Eu sunt cu tine!",
şi imediat ne-a apărut zâmbetul pe buze.
Adevărul este că nu putem exista fără El,chiar dacă încercăm să fugim de Dumnezeu după moarte vom da ochii cu El,doar că atunci va fi prea târziu pentru majoritatea oamenilor.
Omul a fost creat de Dumnezeu cu scopul de a fi iubit de El,şi de a-L iubi la rândul său.
Probabil unii îţi vor spune că eşti o maimuţă,iar alţii că te înşeli,dar cine poate ştie ce e în sufletul unui om când îi moare cineva drag şi ştie că acea persoană a mers în Rai,iar apoi vine unul care îi spune:
-"Peste un timp n-o să mai rămână decât oasele din tine !"
Cum ai vrea să se simtă acel om?
Să zică:
-"Da!
Aşa e cum a zis Doamna Ştiinţă."
,sau să creadă că sufletul acela este într-un loc de aşteptare şi că îl aşteaptă şi pe el?
Nu putem trăi fără credinţă fiindcă Dumnezeu este credinţă!
Vă îndemn....să credeţi!
Veţi săvârşi minuni,credeţi-mă.
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei