vineri, 11 decembrie 2020

sa nu traim din amintiri

nici nu mai vreau sa gândesc
cand stiu cât mă iubești Isus
nici cantec numai am
cand te zaresc privindu-ma zdrobit
nici somn nu-mi vine
ca inca ma iubesti acum pe mine...


desprinde-te si cazi si-ti va fi bine
chiar de durerea sfasie acum
arunca-te adanc in nostalgie si
da trecutului a noastra mare-iubire


si nu uita ca bine e sa plece
a ta iubire impletita cu a mea
sa spele dorul meu cu apa rece
si-al tau sa-l stearga ca pe-o vina grea


si fericirea vei gusta in bucurie
fara durere, fara parerei de rau atunci
vei stii tu bine ce-ai ales sa-ti fie bine
si invelit in bucurie,
sa stii sa zbori acum in curatie.


si inima chiar daca doare, e dorinta
sa ne elibereze acum pe-amandoi
sa stim sa ne uitam si-acum inainte
fara sa mergem un pas inapoi


sa nu traim din amintiri ca sunt chiar grele
chiar de-au fost frumoase atunci in trecut
sa ne-nvatam ca sa scapam de ele
si altele sa aiba-un inceput!
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei