sâmbătă, 10 mai 2014

Doar Tu ma cunosti


Deseori aş vrea să mă ascund
Poate am un zâmbet trist sau o lacrimă pe-obraz
Ştearsă-n tain-uşor
Şi sufletul mi-e gol
Cât am să aştept mă-ntreb în taină
Cine poate şti ce port in inimă

Doar Tu vezi ce sunt eu
Ascuns de-atâţia ochi
Frânt de-atâta zbor


refren:


./.O, Doamne, vorbeşte-mi
Mă pierd pe calea mea,
Nu pot să mai ascund durerea
Că Tu vezi ce sunt eu
./.

Chip de om ascuns după mii de măşti
Rătăcesc şi în zadar
Încerc să aflu cine sunt
nu mă regăsesc în viaţa ce-o trăiesc
Doar am risipit tot ce-am primit
Dar Tu încă mă iubeşti
Şi inima mi-aştepti

Tu m-asculţi, mă cunoşti
Doar Tu mă înţelegi
Tu mă vezi
Tu poţi schimba sensul tristei mele vieţi
Să-mi dai un viitor
O, cât de mult eu doresc
Să fiu al Tău.
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei