marți, 6 august 2013

cântă cântări din dragoste de semeni,



Eu cânt cântări din dragoste de semeni,
să-i pot ‘nălţa uşor spre Dumnezeu,
ca El să poată fi şi ei asemeni,
nemuritori şi fericiţi mereu.

Eu cânt cântări s-alin orice durere
şi să trezesc credinţa în Isus,
să torn în inimi dulce mângâiere
şi să arăt o Cale spre mai sus.

Eu cânt cântări s-aprind mai mult iubirea
în lumea urii, pe-unde trec străin,
prin taina lor să-ndrept spre mântuirea
pe care haru-o dă la toţi, deplin.

Eu cânt cântări, c-aşa mi-e dată viaţa.
Nu pot altfel!… Eu sunt făcut să cânt.
Şi vreau şi inima-n adânc şi faţa
să cânte veşnic slava Celui Sfânt.
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei