sâmbătă, 27 februarie 2021

Să poți sta lângă mine




Destăinuie-Ți inima Abiel în inima-mi de lut
Și dă-mi puterea să tac doar și s-ascult...
Să-Ți mângâi blând obrajii când frigul Te-a umplut,
Să poți sta lângă mine fără s-auzi ce vreau, ce m-a durut...
Dă-mi mâna Abiel să Ți-o strâng, nu să primesc
Și odihnește-Ți ochii de teama că mă rătăcesc
Vreau Abiel de mine să Te simți iubit,
De vrei să taci, cu liniștea Ta am să mă hrănesc
Și am să tac și-am să privesc 
până chipu-Ți în mine-L întipăresc!
Chiar dacă tot ce vreau  Abiel  e  să te sărut,
Și dacă inima -mi în piept mă leagă tot mai mult,
Pentru că n-am uitat  iubirea din ochii Tăi când m-a privit,
Când m-ai luat în brațe și  cu iubire mi-ai zâmbit .
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei