vineri, 25 septembrie 2015

Cum este posibil acest lucru?



Toate zilele lui Enoh au fost de trei sute şaizeci şi cinci de ani. Enoh a umblat cu Dumnezeu; apoi nu s-a mai văzut, pentru că l-a luat Dumnezeu. Genesa 5, 23-24

Toată viaţa lui Enoh a fost o rugăciune.
 A umblat întotdeauna cu Dumnezeu. 
Cu Dumnezeu nu ne putem grăbi, pentru că dacă fug în graba mare o să-mi dau seama că sunt singur.
Odată, aflându-mă în întârziere, a trebuit să mă grăbesc foarte tare, şi în drum spre ţinta mea m-am rugat.
 Atunci mi-a spus cineva că din acea rugăciune a lipsit liniştea inimii.
Enoh a umblat cu Dumnezeu, ceea ce înseamnă că el a preluat ritmul miraculos al lui Dumnezeu.
 Nu a dorit să ajusteze ritmul divin la ritmul lui, ci el a fost cel care l-a preluat pe al lui Dumnezeu.
Rugaţi-vă neîncetat
- acest îndemn nu poate fi înţeles de omul de astăzi.
 Cum este posibil acest lucru? 
Enoh a fost maestrul acestei rugăciuni fără oprire, umblând mereu cu Dumnezeu. 
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei