duminică, 18 mai 2014

Inima mea să fie ca a Ta





Inima mea să fie ca a Ta
Plină de har și de compasiune.
Vreau să inund pe cei din jurul meu
Cum ești  Tu Isuse , Domnul meu
Cu fapta mea să te onorez doresc
Pe cel căzut să îl ridic ca Tine.
Dragostea Ta să fie în viața mea
Slujirea mea să fie ca a Ta.
 cor: 
Sunt aici Isus ,trimite-mă pe mine
Vreau să inund pe cei din jurul meu
Folosește-mi viața pentru Slava Ta
Inima mea bate numai pentru Tine
Tu -mi ești deajuns și T e voi lăuda

Inima ea să fie doar  a Ta
Plină de har și de compasiune.
Vreau să -i văd pe cei din jurul meu,
Cum îi vezi Tu Isuse Domnul meu.
Cu fapta mea să te oglindesc doresc,
Pe cel căzut să-l ridic ca Tine.
Dragostea Ta domnească în viața mea,
Slujirea mea să fie ca a Ta.

cor:
Sunt aici Isus ,trimite-mă pe mine
Folosește-mi viața pentru Slava Ta
Inima mea bate numai pentru Tine
Tu mi ești deajuns și T e voi lăuda

Doamne învață-mă ,Doamne ajută-mă
Doamne ascultă -mi ruga mea
Chipul Tău Isus tot mai mult aș vrea
Să se vadă în viața mea

Sunt aici Isus ,trimite-mă pe mine
Folosește-mi viața pentru Slava Ta
Inima mea bate numai pentru Tine
Tu mi ești deajuns și Te voi lăuda

Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei