miercuri, 21 martie 2012

studii biblice /epistola lui pavel către filimon-23

Epistola lui Pavel către Filimon
I.Pavel stă acum între Filimon şi Onisim
.II.Pavel a stat cândva între Hristos şi Filimon.
III.Pe Filimon l-a câştigat pentru Hristos, iar pe Onisim după ce l-a câştigat pentru Hristos vrea să îl câştige şi pentru Filimon.
Şi dacă în continuare ai probleme în a-l accepta, fă pentru mine totul:
I.Primeşte-l ca pe mine
II.Pune în socoteala mea
III.Fă-mi (mie) binele acesta
IV.Înviorează-mi(mie) inima – (pe alţii i-ai înviorat – v.7, înviorează-mă şi pe mine)
6.Să emitem ideea paragrafului
a.Primirea lui Onisim cu un nou statut: de om folositor, prieten şi frate.
7.Actualizarea ideii
a.Iartă-l pe cel ce ţi-a greşit şi oferă-i un nou statut; acela de om folositor,prieten şi frate. (oferă-i mai multă atenţie şi priveşte-l ca pe ...mine)
I.Cum mă afectează textul studiat?
 Există vreun Onisim în viaţa mea?
 E cineva care m-a supărat şi nu îl pot ierta?
II.Ce adevăr trebuie să accept?
III.Ce schimbări trebuie să fac?
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei