luni, 14 august 2017

m-ai iubit chiar dacă Ți-am frânt inima.

De aceea iată, o voi ademeni și o voi duce în pustiu, și-i voi vorbi pe placul inimii ei."
-Osea 2:14
Uneori mi-e greu să revin...Știu că m-ai așteptat cu răbdare în locul întalnirii.
Mă așteptai statornic în privire și eu rătăceam frumos spre departe...
Dar m-ai iubit chiar dacă Ți-am frânt inima.
 Lacrimile Tale de dor mă strigau...
Pe cand eram încă în pustie, în lumea mea de nisip, acolo unde vânturile deșertului umpleau fiecare colț de inimă, m-ai atras la Tine cu funii de dragoste, mi-ai fredonat cântecul scris pe inima mea, m-ai acoperit cu un vers de speranță, să nu-mi fie rece noaptea...
Te voi logodi cu Mine pentru totdeauna; te voi logodi cu Mine prin neprihănire, judecată, mare bunătate și îndurare; te voi logodi cu Mine prin credincioșie și vei cunoaște pe Domnul!"
-Osea 2:19, 20.
Am închis ochii plângând...... iubirea ce mă făcea să mă simt întreagă...și mi s-a făcut un dor nebun de Acasă.
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei