vineri, 19 mai 2017

Simona si Andra-Îți mulțumesc că m-ai avut


„ Îți mulțumesc că m-ai avut
În planul Tău, de la-nceput!
Mult m-ai iubit și ai dorit
Ca să mă nasc pe-acest pământ;
O, Tată sfânt!

Refren:
O, Doamne, al meu Creator,
Nimic nu e întâmplător.
Viață Tu mi-ai dăruit
Să Te slujesc necontenit.

Îți mulțumesc că mâna Ta
A fost mereu asupra mea!
În încercări m-ai mângâiat
Și binecuvântări mi-ai dat;
Fii lăudat!

Îți mulțumesc că ochii Tăi
Văzut-au planul celor răi!
Și de-orice-asupra-mi a venit,
În brațul Tău am fost scutit;
Să fii slăvit!

Îți mulțumesc că m-ai iubit
Și nicicând nu m-ai părăsit!
Pe calea Ta m-ai ajutat
Ca-n toate să-Ți fiu devotat;
Fii înălțat! ”
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei