marți, 30 decembrie 2014

îndrăgostită de cer

Mi-e plină inima de-a Ta iubire
mă simt prea mic în palma Ta
iar sufletu-mi parcă zboară în necuprinsul cer.
 Ah!Cat îmi e dor de Tine,
cat de mult as vrea sa Te vad,
 sa mă mîngîi si sa-mi şopteşti că mă iubeşti!
Tînjesc după acea iubire
 pe care n-am găsit-o pe pămînt,
pe-acest pămînt al neînţelesurilor.
Mi-e dor de Tine scumpe Tata, 

și-as vrea să zbor, 
să mă avînt spre cerul Tău.
s-alerg mai sus,
mai sus de ceruri 
sa-ți pot spune-amarul meu,
 durerea mea si sa-mi vezi lacrima de dor.
Sa vezi dragostea ce Ți-o port în pieptul meu

 si vreau sa rămîn mereu
 acelaşi copil plin de vise si speranțe. 
sa cred ca pot aduce cerul la mine 
printr-o credinţa mare,
sa rămîn aceeaşi îndrăgostită de cer.
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei