duminică, 24 noiembrie 2013

cînd toți ne părăsesc..


cînd toți ne părăsesc......
Prietenii mei râd de mine, dar eu mă rog lui Dumnezeu cu lacrimi,
Aceia în care mă încredeam mă urăsc, aceia pe care îi iubeam s-au întors împotriva mea...
Prietenii şi cunoscuţii mei se depărtează de rana mea, şi rudele mele stau deoparte.
Nu crede pe un prieten, nu te încrede în ruda cea mai de aproape; 
păzeşte-ţi uşa gurii de cea care îţi stă în braţe!
Iată că vine ceasul, şi a şi venit, când veţi fi risipiţi fiecare la ale lui; şi pe Mine Mă veţi lăsa singur; 
dar nu sunt singur, căci Tatăl este cu Mine.
Dar toate aceste lucruri s-au întâmplat ca să se împlinească cele scrise prin proroci." 
Atunci toţi ucenicii L-au părăsit şi au fugit.

si tu vei fugi azi de prieteni si  odata vei fi părăsit și tu!!!
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei