sâmbătă, 20 septembrie 2014

Primește Doamne jertfa mea de seară_ioana misca





Primește Doamne jertfa mea de seară
Trudit-am mult și rodul e puțin
Primește-o căci venit-am de departe
Și mâinile... îmi tremură de frig

Nu fapta mea ți-aduc azi înainte
Ci inima e darul meu târziu
Ce piere ca fumul nu-ți ofer,
Ce dăinuie ridic către cer

R: Primește Doamne jertfa mea de seară,
Pivește dragostea și dorul meu nespus.
Iar când mi-e greu și nu-nțeleg Isuse,
Ia capul meu în mâini, și știu așa ai vrut Tu.

Primește Doamne jertfa mea de seară,
Mai este mult din noaptea lumilor.
Pe rând luminile se sting și doare
Atingerea umbrelor reci.

Nu fapta mea ți-aduc azi înainte
Ci inima e darul meu târziu
Ce piere ca fumul nu-ți ofer
Ce dăinuie ridic către cer
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei