miercuri, 13 august 2014

.dis de dimineaţa Doamne îmi înalț...


Dis de dimineaţa Doamne îmi inalţ,
Inima spre tine şi aştept
Dis de dimineaţa sufletul-mi înalţ
Pacea Ta o Doamne o simpt în piept

Incă o zi mai am o Doamne de la Tine
Mi-ai dat încă o zi, să mă întorc la tine
Doamne incearcă-mă, vezi dacă sunt pe drumul Tău
Duma pe calea veşniciei, umplemă cu duhul Tău

Fiecare clipă Doamne mă conduci
Mâna Ta o Doamne o simt
Sufletul meu Doamne, ştiu că e păzit
Sfântul Tău cuvânt îmi este scut

Incă o zi mai am o Doamne de la tine
Mi-ai dat înca o zi, o zi să mă întorc la Tine
/:Doamne încearcă-mă vezi dacă sunt pe drumul Tău
Du-mă pe calea veşniciei umplemă cu duhul Tău:/
Powered By Blogger

Dar ei nu cunosc gândurile Domnului, nu-I înţeleg planurile

El se va înfăţişa, şi va cârmui cu puterea Domnului, şi cu măreţia Numelui Domnului, Dumnezeului Său: vor locui liniştiţi, căci El va fi proslăvit până la marginile pământului.

visteria inimii

ogorul evangheliei